Strony

wtorek, 20 listopada 2012

eTorebka

Cześć,
Chciałabym Wam pokazać moje najnowsze zakupy i przy okazji polecić sklep internetowy.
W niedzielę złożyłam zamówienie a już dziś cieszę się nową torebką, bo o takich zakupach mowa.

Torebki od zawsze stanowiły najliczniejszy element mojej garderoby. Niektórzy kupują buty w ilościach hurtowych, ja zaś torebki. ;)

Pierwsza to model MIZENSA PATI, którą kupiłam dla siebie. Potrzebowałam czarnej klasycznej torebki, która będzie elegancka (ale nie za bardzo) i będzie pasowała do wszystkiego. Dodatkowo jest to torba nawiązująca do oryginalnej torby  Pashli Phillipa Lima.
najbardziej mi się podoba możliwość noszenia jej w dwóch wariantach przedstawionych powyżej.
KOSZT: 119zł.

Kolejna to model MIZENSA ELSA, którą kupiłam z myślą o mojej Mamie. Prezentuje się tak:
KOSZT: 109zł 99zł

Obie torebki są naprawdę dobrze wykonane. Obie są ze skóry ekologicznej z dodatkami w kolorze złota.
Ciekawa jestem jak będą się sprawować.

Myślę, że warto zauważyć, że wszystkie torby ze sklepu etorebka są objęte 24 miesięczną gwarancją, co zaskoczyło mnie niesamowicie pozytywnie!

Myślę, że warto zajrzeć na tą stronę jeśli właśnie poszukujecie jakiejś fajnej torebki! Tym bardziej, że teraz są mega promocje.
Możecie też skorzystać z mojego rabatu w wysokości 5% na cały asortyment sklepu! 


KOD: 86571f00

3 komentarze:

  1. Ja szukam takiej "sama nie wiem jakiej" ;) Żeby była czarna, ale nie nudna, sztywna, wytrzymała, nie worek, żeby miała dużo przegródek co pozwoliłoby mi się choć trochę uporządkować, żeby cieszyła oko :D No, to taką bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kilku tygodni chodzę strasznie nakręcona na Mizense Pati tyle, że w kolorze granatowym:) Pojemna jest? Wygodnie się nosi? Da rade ją założyć na ramię?:)
    Przy okazji dodaję bloga do obserwowanych:)
    Pozdrawiam
    http://me-me-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torba jest baaardzo pojemna po rozpięciu zamków zmieścisz w niej naprawdę wszystko. Na ramię ciężko byłoby ją założyć, jest raczej przeznaczona do noszenia w ręku. Mi po około miesiącu rozwaliło się zapięcie (bardzo ciężko je odpiąć) więc teraz noszę ja w ogóle nie zapiętą co niestety może powodować wypadanie rzeczy. Ogólnie jestem z torby zadowolona. Bez szału, ale zadowolona. ;) Mogę dodać jeszcze tyle, że dostałam mnóstwo pytań skąd ją mam, więc chyba przykuwa uwagę.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Zaglądaj do mnie częściej ;)