Strony

poniedziałek, 19 listopada 2012

Własna paleta? Tylko z INGLOT!

Hej,
Dziś chciałam Wam zaprezentować mój jeden z najnowszych zakupów, mianowicie paletkę INGLOT FREEDOM SYSTEM. Dotychczas wszystkie moje cienie trzymałam w osobnych pudełeczkach, natomiast teraz chcę zbudować swoją własną unikalną dzienną paletkę cieni.


Paletka jest magnetyczna, więc można w niej przechowywać cienie (wkłady) niemal ze wszystkich firm. Akurat moja pomieści aż dziesięć takich wkładów, ale są dostępne warianty mniejsze i większe na cienie okrągłe i kwadratowe. Koszt paletki z dziesięcioma miejscami to 18zł w sklepie INGLOT.


Paletka dopiero zaczyna się wypełniać. Na razie trzymam w niej cztery cienie, które udało mi się kupić w ostatnim czasie.


Te cztery wystarczają do stworzenia co najmniej kilku wariantów dziennego makijażu do pracy czy szkoły. Mam jednak nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się kupić kilka kolejnych kolorów.


Wkłady INGLOT - 10zł (okrągłe)
Wkłady KOBO - 12zł

Ze wszystkich cieni jestem zadowolona. Dobrze się rozcierają, nie osypują. Utleniają się z biegiem dnia tracąc lekko swój pierwotny kolor, jednak nadal wyglądają dobrze nawet do 9-10h bez żadnych poprawek.

Jeśli nadal kupujecie cienie pojedynczo pomyślcie o stworzeniu własnej palety, wiele firm oferuje nam właśnie takie wkłady w rozmaitych kolorach. Inwestycja w paletkę szybko się zwróci ponieważ kupując wkład płacimy mniej (nie płacimy za opakowanie). Gwarantowana dobra zabawa przy tworzeniu własnych kompozycji kolorystycznych! ;)

Co myślicie o tym sposobie? Jakie cienie wolicie? Może macie już jakieś własne palety? Dajcie znać!

6 komentarzy:

  1. Ja mam już dwie duże palety z Inglota :D I baaaaardzo lubię te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja jedyna paletka to Sleek :) niestety cieni używam baaardzo sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł i ciekawe kolorki:)
    p.s. zostałaś oTAGowana na moim blogu http://77dakota.blogspot.com/
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki, takie jakie lubię:) Dziękuję za obserwowanie:)
    Życzę powodzenia w blogsferze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety do palety Inglot nie wejdą cienie wszystkich firm a tylko inglot i kobo ponieważ reszta ma przeważnie większą średnicę. Inglot 26mm a inne najczęściej 30-36mm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? nie spotkałam się z innymi rozmiarami wkładów. A jakie marki masz na myśli? ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Zaglądaj do mnie częściej ;)